SLUŽBY

KREATIVA A STRATEGIE

Možná si ještě dnes někteří myslí, že kreativní agentura obnáší spoustu nápadů a volné ruce. Pravdou ale je, že před tím, než se pustíte do kreativy, vyplatí se důkladná analýza. Ani v dnešní digitální době v tom není žádné novum, stále stavíme na základech otců marketingu a držíme se osvědčených 4P, 4C + SWOT. Díky tomu snadno a s klidným svědomím navrhneme komunikační a marketingovou strategii i marketingový plán. Kreativu pro něj pak tvoříme s odpovídajícím rozpočtem a v rámci povinného testování celkem najisto.

REKLAMNÍ SPOTY

Gró reklamního řemesla a výkladní skříň každého kreativce v oboru. Televizní spoty, rádiové spoty a dnes také spoty pro online. Každý formát má svá specifika a k našemu potěšení můžeme říct, že v HOFO se sešla parta lidí, v níž je na každou z těchto disciplín člověk s prověřenými zkušenostmi. Dobře víme, že ani nejtučnější budget neznamená zaručený úspěch, protože když dva dělají totéž, není to totéž. Podívejte se na nejlepší kousky

Previous
Next

REKLAMNÍ FOTOGRAFIE

Dnes si ani neuvědomujeme, že historie této disciplíny se píše již od předminulého století. S příchodem digitálních fotoaparátů se na chvíli zdálo, že tohle „řemeslo“ upadne, protože fotit vlastně umí každý, ale my víme, že výsledek sice může být stejný technicky, nikoliv však po stránce vizuálu.
Reklamní fotografie nemusí nutně zobrazovat produkt nebo službu. Může sloužit k podpoře značky, ať už pomocí pozitivního prostředí, kam produkt/služba/značka zapadá, nebo právě naopak, může se jednat o problémovou situaci, která vznikne bez nich. Kterou z těchto situací zvolit a jak odprezentovat kýžené, není dílem náhody nebo bezbřehé fantazie kreativce, ale plyne z jeho pečlivé práce, podle správně připraveného zadání.

PRODUKTOVÁ VIDEA

Zatímco hlavním úkolem reklamního video spotu je většinou v krátké stopáži upoutat, produktová videa mají za cíl přesvědčit nebo pomoci divákovi s rozhodováním. Jejich uplatnění je jednoznačně v onlinu, neměla by v kampani stát úplně samostatně, a vznikla především, ne však výhradně, kvůli nakupování na internetu. Tady je prostor produkt či službu řádně odprezentovat, objasnit všechny výhody, ukázat detaily a vyzkoušet funkce. Pojmout takové video lze různě, ať jako recenzi, srovnání nebo studii.

PRODUKTOVÁ FOTOGRAFIE

Není úplně totéž, co reklamní fotografie, stejně jako spot není totéž, co produktové video. Zvenčí se může zdát, že vyfotit produkt není nic složitého, ale zdání klame. Už jste zkoušeli dobře nafotit sklo? Víte, jak nafotit produkt tak, aby neměl žádný stín? A co dva produkty, jeden černý, druhý bílý? Napadlo vás třeba, jak se fotí zmrzlina nebo čokoláda, aby při nasvícení neroztála? Nebo tekoucí voda?
Samotná příprava fotky zabere mnohdy neuvěřitelné množství času a podcení-li se tato část, můžete začít znovu. U produktové fotky bohužel existují věci, které nelze „dohnat v postprodukci“.

ANIMACE

Svého času velký hit, který měl částečně nahradit hranou reklamu. To se úplně nestalo (naštěstí) a dnes animace skvěle poslouží pro prezentaci projektů, které vzniknou v budoucnu, oživí produktová videa, znázorní vše, co bychom si jinak třeba jen představovali. Pokud chcete animace, stačí říci, rádi si pohrajeme jak s 2D, tak se 3D animacemi.

 

 

LIVE STREAM

Než přišla „doba covidová“, neměli jsme úplně prostor zabývat se streamem, ale to se rychle změnilo. Po prvních požadavcích na to téma, jsme rychle došli k závěru, že je to nutnost.
A tak streamujem´! Přednášky, virtuální konference, workshopy, ale i koncerty, festivaly nebo třeba nedělní mše. Na otázku „jsi online?“ jsme odpověděli po svém a připravili jsem všechno, co je k tomu potřeba, ať už pojedeme k vám nebo vše vytvoříme u nás ve studiu.

STUDIO

Dvě plně vybavená studia, video a audio, a sehraný tým lidí. Jde nám výsledek, o to, abychom z něj měli dobrý pocit, a v neposlední řadě o příjemný zážitek zadavatele i herce, vždyť studiová práce nebývá na chvilku. A tak si ji zpříjemněme. Služby makeupistů i vizážistů zajistíme, hercům je k dispozici maskérna i koupelna. Abychom se mohli soustředit na práci, postaráme se o catering a s parkováním si nemusíte lámat hlavu, je zdarma.

 

 

PODCASTY

Podcastroom… Vznikl na žádost doby! Ta chtěla více streamu, ještě více podcastu a nejvíce online konferencí. Zbořili jsme tedy původní studio a postavili 2 nová, s režií i maskérnou.
Máme bohaté zkušenosti s televizní a rádiovou reklamou a odpovídající vybavení přímo na místě. Podcast je formát, který čeká velká budoucnost díky rozvoji digitálního marketingu, a tak pokud jste došli k tomu, že vlastně potřebujete podcast, obraťte se na nás, váš projekt bude v dobrých rukou.

LETECKÉ SLUŽBY

Máte papíry? A máte povolení? Pak můžete létat s dronem, natáčet a záběry komerčně využívat. To první máme, druhé umíme zajistit a to třetí umí Adam, jako Pán Bůh. Drony umožnily úplně nový rozměr videa, protože letecké záběry byly dříve pro mnohé prakticky nedostupné. Natáčení s dronem to celé úplně změnilo, ale zkrátka se musí vědět, jak na to.

PUBLIC RELATION

Reklama není vše, to dobře víme, i když nás její výroba prakticky živý. Čím dál, tím častěji jsme byli dotazováni, zda bychom vyrobený obsah, zprávu o jeho přípravě, nebo „alespoň BTS video“ nedokázali dostat tu tam, tu jinam.
Ano, dokázali. Máme mezi sebou mediální matadory, kteří dobře vědí, jak má takový PR obsah vypadat a komu zavolat, aby se šířil. Během corony se nám skvěle osvědčila naše studia na výrobu PR obsahu na klíč. Do studia přijdou hlavní protagonisté kampaně, známé tváře nebo odborníci a namísto běžného natáčení se tu setkají s novináři. V pohodlí a v zázemí video i audo studia se naberou rozhovory, nafotí potřebné fotografie a natočí videa, se kterými dále pracujeme my, nebo zadavatel.

GRAFIKA

Grafikou to vlastně celé začalo. Honza Formánek vystudoval grafickou školu, ale kdo jej trochu zná, dobře ví, že grafická práce by na něj byla poněkud příliš statická. Velmi záhy se pustil do natáčení a dařilo se. Není dogma, že každý kreativec musí mít obor nastudovaný, ale pokud má, jednoznačně to pomůže. Díky těmto základům, je u nás nastavený „firemní standard“, kterého se držíme, a tým byl obohacen o trpělivé grafiky, co si hravě poradí s korporátním designem, grafickým stylem náročnou grafikou i běžnými úpravami.

DIGITÁLNÍ MARKETING

Oblast, bez které by se svět reklamy dnes téměř neobešel. SEO, PPC, výkonnostní reklama i správa obsahu – kategorie, o které jsme obohatili naše služby, abychom si dokázali ověřit, že obsah, který vyrábíme, je správně, a abychom předešli tomu, že jej někdo špatně použije.
Trocha štěstí a dobré vazby pak přinesly i skvělou spolupráci v oblasti influence marketingu. Díky tomu dokážeme dnes oslovit na 15 mil lidí na YT, 12 mil lidí na IG a 8 mil na Tik Toku. A bude jich stále víc…

ZAUJALI JSME VÁS ?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.

RYCHLÝ KONTAKT

+420 737 060 454
info@hofo.cz