JAK JARDA
KE KOTLI PŘIŠEL

KAMPAŇ VIADRUS U68

Někdy se to stává – kampaň na Viadrus přišla za 5 minut 12. Na celou její realizaci jsme měli cca 3 týdny. Během té doby se muselo udělat vše, aby zadavatel stihl v klidu nasadit TV, on-linu i outdoor.
V klidu… Pod tlakem se rodí věci. Zapojili jsme kreativní závity, namastili produkční svalstvo a zrodil se koncept, který se Jardovi tak líbil, že byl ochoten poskytnout i stadion na Kladně.

Postarali jsme se o kompletní kreativu a realizaci TV spotu, on-line videa a reklamních fotografií pro OOH kampaň. Výsledek předčil očekávání, jak v kvalitě kampaně, tak i v následných prodejích.
Nutno říct, že tahle kampaň nás prověřila, jako sehraný tým. Ověřili jsme si, že i v šibeničním termínu dokážeme vytvořit skvělé věci.

Celá ČR

kampaň napříč celou Českou republikou

5 mil. lidí

díky kampani se o novém kotli dozvědělo přes 5 mil. lidí

454 445 lidí

čtenářský zásah v médiích, které jsme nemuseli platit

200 tis.

přes 200 tisíc zhlédnutí videa on-line

436 tis.

posluchačský zásah na rádiu Čas

ZAUJALI JSME VÁS ?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.

Kliknutím na tlačítko „ODESLAT“ souhlasíte se zpracováním osobních údajů.  

RYCHLÝ KONTAKT

+420 737 060 454
info@hofo.cz