PROBUĎ V SOBĚ
6. SMYSL

KAMPAŇ PRO STOCK PLZEŇ, ZNAČKU AMUNDSEN

Do spolupráce se STOCK Plzeň jsme se pustili v roce 2017 a od té doby nám přináší jen samou radost. Festivaly, videa na sociální sítě, fotky – ať už to bylo cokoliv, byla to vždycky zábava. Vďyť co se musí udělat, když se napoprvé nepodaří záběr? Vypít drink a udělat nový!

Do spolupráce se STOCK Plzeň jsme se pustili v roce 2017 a od té doby nám přináší jen samou radost. Festivaly, videa na sociální sítě, fotky – ať už to bylo cokoliv, byla to vždycky zábava. Vďyť co se musí udělat, když se napoprvé nepodaří záběr? Vypít drink a udělat nový!

V roce 19 jsme si kromě festivalu dali ještě lehce adrenalinové natáčení bumperů na sociální sítě s cyklistou Tomášem Zejdou. Žádné kousky jsme se od něj sice nenaučili, ale Amundsenka byla stejně dobrá, jako vždy…

V roce 2020 nám do festivalového plánu s Amundsen vstoupila corona, ale nás to nezastavilo. Zrealizovali jsme focení merchandisingu s Honzou Pelikánem a užili jsme si to jako pokaždé, když děláme Amundsen!

amundsen

Celá ČR

kampaň proletěla všemi kraji

2,3 mil. lidí

mladých lidí + velký dosah díky festivalům a nativnímu šíření ve věkové skupině 18-25 let

40 tis.+

konverzí – Amundsen je jednoduše love brand 

300 tis.+

přes 300 tisíc zhlédnutí videí on-line

10 tis.+

nových fanoušků Amundsen
z kampaní, u kterých jme byli

ZAUJALI JSME VÁS ?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.

Kliknutím na tlačítko „ODESLAT“ souhlasíte se zpracováním osobních údajů.  

RYCHLÝ KONTAKT

+420 737 060 454
info@hofo.cz