JE-LI LIBO KOŠILI NA MÍRU?

KAMPAŇ PRO ČESKOU ZNAČKU PLEŠINGER

Dominik Plešinger, se svou vánoční kampaní rozhodl změnit fakt, že schopnost Čechů dobře se obléknout tu a tam pokulhává. Museli jsme přiznat, že s takovou lze jedině souhlasit a šli jsme do toho s ním. Výsledek překonal očekávání.

Je fajn, když vám projde rukama úspěšná, a k tomu ještě pěkná kampaň.

Plešinger je značka postavená na kvalitě tradiční české krejčoviny, která má v Čechách tradici od 1. Republiky, což ale ne zcela reflektuje schopnost Čechů dobře se obléknout. Rozhodli jsme se pokusit se to změnit a vytvořili jsme předvánoční kampaň na prodej voucherů. 

Oslovili jsme Štěpána Zálešáka, který vytvořil líbivý koncept. Natáčeli jsme ve výtvarném ateliéru s kulisami a účinkoval i samotný majitel značky, pan Plešinger. Výsledné video bylo jemně provokativní a chytlavé a přineslo výsledky nad očekávání.

Vstup v předvánoční sezóně je pro tento segment samozřejmě ideální, ale i tak, organický dosah 20 000 za první týden každý reklamní spot nemá.

Celá ČR

kampaň napříč celou českou republikou

5 mil. lidí

díky kampani se o nové značce dozvědělo přes 1 mil. lidí

jen 10 dní

od schválení po odevzdání

20 tis.

organický dosah za první týden

400 % +

oproti plánovanému cíli

ZAUJALI JSME VÁS ?

Napište nám, může to být začátek nového příběhu.

RYCHLÝ KONTAKT

+420 737 060 454
info@hofo.cz