Dominik Plešinger, se svou vánoční kampaní rozhodl změnit fakt, že schopnost Čechů dobře se obléknout tu a tam pokulhává. Museli jsme přiznat, že s takovou lze jedině souhlasit a šli jsme do toho s ním. Výsledek překonal očekávání.
Je fajn, když vám projde rukama úspěšná, a k tomu ještě pěkná kampaň.
Plešinger je značka postavená na kvalitě tradiční české krejčoviny, která má v Čechách tradici od 1. Republiky, což ale ne zcela reflektuje schopnost Čechů dobře se obléknout. Rozhodli jsme se pokusit se to změnit a vytvořili jsme předvánoční kampaň na prodej voucherů.
Oslovili jsme Štěpána Zálešáka, který vytvořil líbivý koncept. Natáčeli jsme ve výtvarném ateliéru s kulisami a účinkoval i samotný majitel značky, pan Plešinger. Výsledné video bylo jemně provokativní a chytlavé a přineslo výsledky nad očekávání.
Vstup v předvánoční sezóně je pro tento segment samozřejmě ideální, ale i tak, organický dosah 20 000 za první týden každý reklamní spot nemá.
kampaň napříč celou českou republikou
díky kampani se o nové značce dozvědělo přes 1 mil. lidí
od schválení po odevzdání
organický dosah za první týden
oproti plánovanému cíli
Napište nám, může to být začátek nového příběhu.
Kliknutím na tlačítko „ODESLAT“ souhlasíte se zpracováním osobních údajů.