Do spolupráce se STOCK Plzeň jsme se pustili v roce 2017 a od té doby nám přináší jen samou radost. Festivaly, videa na sociální sítě, fotky – ať už to bylo cokoliv, byla to vždycky zábava. Vďyť co se musí udělat, když se napoprvé nepodaří záběr? Vypít drink a udělat nový!
Do spolupráce se STOCK Plzeň jsme se pustili v roce 2017 a od té doby nám přináší jen samou radost. Festivaly, videa na sociální sítě, fotky – ať už to bylo cokoliv, byla to vždycky zábava. Vďyť co se musí udělat, když se napoprvé nepodaří záběr? Vypít drink a udělat nový!
V roce 19 jsme si kromě festivalu dali ještě lehce adrenalinové natáčení bumperů na sociální sítě s cyklistou Tomášem Zejdou. Žádné kousky jsme se od něj sice nenaučili, ale Amundsenka byla stejně dobrá, jako vždy…
V roce 2020 nám do festivalového plánu s Amundsen vstoupila corona, ale nás to nezastavilo. Zrealizovali jsme focení merchandisingu s Honzou Pelikánem a užili jsme si to jako pokaždé, když děláme Amundsen!
kampaň proletěla všemi kraji
mladých lidí + velký dosah díky festivalům a nativnímu šíření ve věkové skupině 18-25 let
konverzí – Amundsen je jednoduše love brand
přes 300 tisíc zhlédnutí videí on-line
nových fanoušků Amundsen
z kampaní, u kterých jme byli
Napište nám, může to být začátek nového příběhu.
Kliknutím na tlačítko „ODESLAT“ souhlasíte se zpracováním osobních údajů.